Infolinia: +48 514 098 106
Wysyłka w 24h
  1. Regulaminy
  2. Regulamin sklepu

Regulamin sklepu

I. Informacje OGÓLNE

  1. Sklep internetowy Emc-odzywki.pl prowadzi działalność handlową w zakresie sprzedaży odżywek oraz suplementów diety,której właścicicielem jest EMC SPORT Łukasz Wasiluk z siedzibą w Międzyrzecu Podlaskim przy ul.Tuliłowskiej 79, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej. NIP: 5372437380, regon: 389637411, tel: 514 098 106.
  2. Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do konsumentów, jak i do przedsiębiorców korzystających ze Sklepu Internetowego, a dostęp do niego można uzyskać w każdej chwili za pośrednictwem strony www.Emc-odzywki.pl.

 
II. OFERTA

  1. Zawarcie umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu zamówienia za pomocą Formularza Zamówień w sklepie internetowym o którym mówi art 71 Kodeksu Cywilnego.
  2. Wszystkie promowane ceny produktów są cenami brutto (zawierają podatek VAT) i są wyrażone w złotych polskich (PLN). Emc.odzywki.pl oświadcza, że promowane produkty na stronie sklepu są orginalne, nowe bez wad ukrytych.Staramy się aby opisy oraz zdjęcia jak najbardziej odzwierciedlały ich stan faktyczny, mino to czasami mogą wyglądać trochę inaczej np. producent zmienił szatę graficzną produktu.
  3. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Sprzedawca zastrzega sobie możliwość ograniczenia świadczenia usług za pośrednictwem Sklepu internetowego do osób, które nie ukończyły 18 lat. W takim przypadku potencjalni Klienci zostaną o powyższym powiadomieni.

 
III. ZAMÓWIENIE I ZAPŁATA

  1. Zamówienia w sklepie Emc-odzywki.pl można składać na 2 sposoby:
    a) poprzez formularz zamówieniowy dostępny na stronie www.Emc-odzywki.pl
    b) telefonicznie pod numerem telefonu 514 098 106 w godzinach pracy sklepu (pon-pt: 8-16, sob: 8-14)
    Umowę traktuje się za zawartą z momentem otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail zawierającej potwierdzenie złożenia Zamówienia.
  2. Kupujący zobowiązany jest do podania danych niezbędnych do celów zawarcia umowy zakupu i realizacji umowy zgodnie z formularzem zamówienia. Do każdej przesyłki dołączony zostaje paragon fiskalny lub faktura VAT.
  3. Sprzedawca wystawia fakturę VAT na życzenie Kupującego (do kwoty 450 zł brutto). Aby ją otrzymać należy podczas składania zamówienia zaznaczyć odpowiednie pole, dopisać w uwagach lub poinformować o tym obsługę sklepu, podając jednocześnie niezbędne dane w tym numer NIP. W przeciwnym wypadku Konsument otrzyma paragon fiskalny. W przypadku firm po spełnieniu podania pełnych danych automatycznie wystawiana jest faktura VAT.
  4. Zamówione produkty dostarczane są na adres podany w formularzu zamówienia. Sposób dostawy jest zgodny z wybraną przez Klienta formą zamówienia.
  5. Koszty wysyłki zależą od formy wybranej przez klienta oraz wartości zamówionych produktów.
  6. Zapłaty za towar dokonać można zgodnie z formami płatności udostępnianymi aktualnie na stronie sklepu i widocznymi przy podsumowaniu formularza zamówienia.
  7. Akceptowane formy płatności to:
    a) przelewem tradycyjnym 
    Bank Polski PKO
    Numer konta: 47 1020 1260 0000 0302 0208 4903
    b) PayU – zewnętrzny system opłat.
  8. Kupujący ma możliwość w obecności przedstawiciela przewoźnika sprawdzić zawartość paczki pod kątem uszkodzeń w trakcie transportu, jak i zgodności z zamówieniem.
  9. Jeżeli Kupujący stwierdzi uszkodzenie opakowania, a po otwarciu również przedmiotu, ma prawo sporządzić protokół reklamacyjny dostępny u spedytora, ma prawo również odmówić przyjęcia przesyłki. Te same prawa przysługują Kupującemu w momencie stwierdzenia niezgodności przesłanego towaru ze złożonym i potwierdzonym zamówieniem.

 
IV. REALIZACJA ZAMÓWIEŃ i WYSYŁKA TOWARU

  1. W celu złożenia zamówienia Kupujący zobowiązany jest wypełnić formularz zamówieniowy, podając prawdziwe dane osobowe a także dane do wysyłki.
  2. Potwierdzenie prawidłowo złożonego zamówienia wysyłane jest automatycznie drogą mailową na adres podany przez Kupującego. Tą samą drogą Klient może być powiadamiany o statusie realizacji zamówienia. W skrajnych przypadkach Sprzedawca zastrzega sobie możliwość kontaktu z Klientem  w celu ustalenia szczegółów realizacji zamówienia.
  3. Zamówienia są realizowane w godzinach pracy sklepu w dni robocze (zamówienia złożone do godziny 13 wysyłane są tego samego dnia). Klient jest automatycznie informowany telefonicznie lub emailowo o problemach logistycznych nie zainstniałych z w winy sklepu.
  4. Realizacja zamówienia rozpoczyna się z momentem zaksięgowania przesłanych środków pieniężnych na konto bankowe EMC SPORT.
  5. Po dokonaniu wysyłki zakupionego towaru Klient otrzymuje 5% rabaty na kolejne zakupy. Program Lojalnościowy dostępny jest jedynie gdy Konsument założy konto na stronie sklepu Emc-odzwyki.pl.
  6. Wybierając produkt w Sklepie z podanym wariantem (smak, pojemność) Klient akceptuje fakt, że nie ma możliwości zamiany na inny, otrzyma produkt który zatwierdził w zamówieniu. Jeżeli klient błędnie wypełnił formularz lub podał zły adres do wysyłki powinien niezwłocznie poinformować o tym Sprzedawcę czyli sklep Emc-odzwyki.pl
  7. Zawierając umowę kupna ze Sprzedającym Klient zobowiązuje się do jej przestrzegania. W przypadku nie odebrania przesyłki z zakupionym towarem, Klienta nadal obowiązuje zawarta umowa, a dodatkowo zobowiązany jest do pokrycia kosztów odesłania towaru i jego ewentualnej powtórnej wysyłki. 

 
V. ODSTĄPIENIE OD UMOWY

  1. Kupujący/Klient będący jednocześnie konsumentem w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, który zawarł umowę na odległość, ma możliwość odstąpienia od niej bez podania przyczyny, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  2. Odstąpienie od umowy polega na złożeniu przez Konsumenta/Klienta jednoznacznego oświadczenia (mailowo lub w formie pisemnej) w terminie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania towaru lub odbioru tegoż towaru przez osobę Konsumenta/Klienta upoważnioną z wykluczeniem firmy dostarczającej towar (zgodnej z wskazaniem na formularzu zakupu).
    Oświadczenie Konsument/Klient ma możliwość złożyć na formularzu odstąpienia od umowy, którego wzór został przygotowany na podstawie załącznika do Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r (z późniejszymi zmianami), lub innym stworzonym przez Konsumenta/Klienta zgodnym z obowiązującymi przepisami.
    Termin odstąpienia od umowy liczony jest od dnia w którym Konsument/Klient wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż wybrany przez Konsumenta/Klienta przewoźnik i wskazana przez Klienta/Konsumenta, weszła w posiadanie towaru.
  3. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru. Sklep Emc.odzywki.pl zgodnie z obowiązującymi przepisami zwraca koszty dostarczenia towaru do Kupującego do wysokości ceny najtańszej formy dostawy. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia zwracanego towaru inny niż najtańszy oferowany przez Sprzedawcę, Konsument zgodnie z obowiązującymi przepisami  prawa nie może żądać zwrotu dodatkowych kosztów wysyłki towaru powyżej najtańszej formy dostawy. W przypadku kiedy Konsument odstąpił od umowy po fakcie wysłania zamówionego towaru (nie odebranie przesyłki) zobowiązany jest on zgodnie z przepisami prawa do zwrotu kosztów odesłania/zwrotu towaru do Sprzedającego.
  4. W terminie do 14 dni od chwili otrzymania przez Sprzedającego rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania – w zależności od tego które zdarzenie nastąpi wcześniej - Sprzedający zwróci Konsumentowi płatności od niego otrzymane, z uwzględnieniem treści pkt. 3 powyżej.
  5. W przypadku Klientów nie będących w rozumieniu Kodeksu Cywilnego Konsumentami, zastosowanie mają powyższe zapisy jak również ustalenia umowne/pisemne między podmiotami Sprzedawcy i Klienta zgodne z obowiązującymi przepisy prawa. 
  6. Towar należy odesłać na adres EMC SPORT ul. Tuliłowska 79 21-560 Międzyrzec Podlaski
    Konsumentowi przysługują wszelkie prawa zapewnione przez Ustawę z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 z późniejszymi zmianami) przy jednoczesnym przestrzeganiu obowiązków z przepisów tych wynikających.
  7. Konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w przypadku, gdy przedmiotem świadczenia tj. sprzedaży jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu Produktu Konsumentowi.
  8. Od dnia 1 stycznia 2021 roku, zapisy zawarte w niniejszym paragrafie dotyczące Konsumenta, obowiązują również względem umów zawartych po dniu 01 stycznia 2021 roku z podmiotem będącym osobą fizyczna zawierającym umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

 
VI. GWARANCJE I REKLAMACJE

  1. Sklep Emc-odzywki.pl oświadcza iż dokłada wszelkich starań w celu zapewnienia  zgodności z opisem towarów sprzedanych przez siebie na stronie internetowej www.Emc-odzywki.pl.
  2. EMC SPORT jako Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego Konsumentem w rozumieniu art. 22 Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz art. 556 - 556 i kolejnych Kodeksu Cywilnego.
  3. EMC SPORT, jako Sprzedawca, na podstawie art. 558 §1 Kodeksu cywilnego całkowicie wyłącza odpowiedzialność wobec podmiotów niebędących Konsumentami z tytułu wad fizycznych i prawnych (rękojmia).
  4. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw gwarantowanych ustawowo, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres sklep@emc-odzwyki.pl Firma EMC SPORT zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 30 dni roboczych.
  5. EMC SPORT oświadcza, że nie jest producentem towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej, opisie produktu lub określony przepisami prawa(jeśli oznaczenia takowego nie ma). Jeśli dokument gwarancyjny/ opis produktu przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio u Producenta, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej/oznaczeniu towaru.

VII. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

  1. Dokładna informacja o zasadach, rodzajach i formach przetwarzania danych osobowych przez firmę EMC SPORT znajdują się w zakładce polityka prywatności.
  2. Administrator serwisu przetwarzając dane osobowe chroni je przed ich pozyskaniem i modyfikacją przez osoby nieuprawnione oraz przetwarza zgodnie z zasadami określonymi obowiązującymi przepisami prawa.

 
VIII. ROSZCZENIA SPORNE

  1.  Rozstrzyganie sporów powstałych pomiędzy firmą EMC SPORT a Klientem, który jest Konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, zostaje przekazane sądom właściwym zgodnie z zapisami KPC.
  2. Konsument jest uprawniony do skorzystania z możliwości pozasądowego rozpatrzenia reklamacji i dochodzenia roszczeń od Sprzedającego. Szczegółowe informacje dotyczące powyższego trybu znajdują się na stronie www.uokik.gov.pl w podzakładce ,,Polubowne rozwiązywanie sporów konsumenckich” (zakładka ,,Konsumenci”, następnie ,,Instytucje konsumenckie”, a następnie ,,Polubowne rozwiązywanie sporów konsumenckich”).
  3. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy firmą EMC SPORT a Klientem, który nie jest konsumentem w rozumieniu art. 221 KC, zostaje skierowane do Sądu właściwego.
  4. W przypadku, gdy Klient będzie chciał wdać się w spór z  EMC SPORT w związku z obsługą reklamacji towaru ma również możliwość skorzystania z dostępnych metod rozstrzygania sporów.
  5. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.